KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


torsdag 30 oktober 2008

v44 Skiss

Ledsen för förseningen av onsdagens utmaning. Men här kommer en skiss vi hoppas ni ska bli inspirerade av gjord av DT-Whi. Vi vill gärna se era alster i vårt galleri!


*** English version at the bottom of this publication! ***


Här är Whis skiss.


Här kommer lite DT-kort att inspireras av:

1. Whi
En variant av trifold-kort med underbara inkido-stämplar... Har använt tårtpapper för att framhäva rosen och valde att ha blingstenar istället för blommor i hörnet. Annars har jag följt skissen ganska så slaviskt.


Här ser man vikningen:


2. Twister
Ett födelsedagskort blev det... har använt mig av notpapper som jag skrynklat och shalkat lite... hänglarnas svampar som "här står och sjunger" lite band och etiketter QK noter och ett underbart papper från Nooks månadspaket. som vanligt blev det lite suddigt i scannern ingen funkande kamera fortfarande hehehe.


3. FruSolli
nu när jag verkligen förälskat mig i MCP tekniken passade jag på att använde denna drakstämpeln. jag inspirerades av skissen man följde den inte slaviskt.




*** English version ***
Sorry we are a littel late. But here are a sketch for you to be inspired of by DT-Whi. We realy want to see your crafts in the gallery.

Inga kommentarer: