KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


lördag 10 oktober 2009

Mera maskat!

Här kommer lite fler maskade kort att inspireras av!

Pixelit:

Jag har använt mig av två Magnoliastämplar som jag maskat ihop.Har även gjort bakgrunden själv med en stämpel därifrån.



Pippin:

Här har jag gjort ett kort där jag använt maskning. Jag har använt brun stämpeldyna till alla stämplar för att få lite höstfärg. Jag har maskat staketet, stugan och träden. Sedan färglagt allt med Tombows. Himlen har jag färgat med torrchalks.



Hur går det med dina maskade kort? Visa oss genom att ladda upp dem i din blogg eller i vårt galleri och sen länka till ditt kort i en kommentar här hos oss.

Inga kommentarer: