KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


onsdag 21 juli 2010

Best of Sindra

Hej igen, idag är det dags för Sindra att visa sina 10 best of. Sindra har inte varit med i teamet så jättelänge, men har varit ett fint tillskott, en underbar kortmakare och glad vän.

Så här skriver Sindra själv:

Gissa om jag blev mycket glatt överraskad när jag fann en förfrågan från Tootsie om jag ville vara med i detta härliga DT-gäng! Givetvis tackade jag ja! Nu har jag varit med sedan oktober 2009 och det har varit en väldigt lärorik, utvecklande och rolig tid tillsammans med helt underbara människor! Min saknad blir stor nu när Kort i Fokus läggs ner. Jag förstår att förutsättningarna förändras och önskar Tootise och DesignAnnique all lycka i framtiden. Sist men inte minst vill jag önska alla mina DT-vänner detsamma! Tack för en helt fantastisk tid! Jag är så glad över att jag fick förmånen att lära känna er alla!




Till sist. Här kommer mina tio favoriter av de kort jag gjort under den här tiden hos KiF.

Inga kommentarer: