KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


onsdag 14 november 2007

Skiss v.46 / Sketch week 46

Så var det dags för ännu en skissutmaning och dagens skiss är ritad av Maria/Tootsie.
Längst ner i bloggen finns info om hur du medverkar i våra utmaningar.

It is time for yet another sketch challenge and todays sketch is made by Maria/Tootsie.
At the bottom of this blog you find more information on how to join in on our challenges.

***
DesignTeam:


Jag valde att göra ett julkort i isande blått, vitt och silver.




I choosed to make a X-mas card in icing blue, white and silver.


Jag vänd upp och ner på skissen eftersom jag tyckte att det passade bättre till stämpelmotivet.





I turned the sketch up side down because I thougth that it worked better with the motife.

***
/DT Maria (Tootsie)

1 kommentar:

Sandra sa...

Jag har använt skissen för v46 till ett av mina julkort, det är tredje i raden i följande inlägg!
http://smamirakel.blogg.se/1196841972_4_nya_julkort.html