KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


söndag 4 maj 2008

Månadens Företag: Collage Scrapbooks

*** English version at the bottom of this publication! ***

Månadens företag är Collage Scrapbooks som valt att sponsra några ur teamet med lite blandad kompott.

Månadens utmaning går ut på att göra ett kort på temat Picknick. Som vanligt laddar du upp ditt bidrag i vårt galleri. Endast ett bidrag vill vi ha och ditt kort ska vara nygjort och till denna utmaning endast. Medverkar ditt bidrag i fler tävlingar blir den per automatik utesluten från denna tävling. Du har fram till och med söndag 25 maj på dig att ladda upp ditt bidrag. Vinnaren kommer att presenteras här i bloggen samt i forumet lördagen den 31 maj.
(skulle vi glömma att meddela det beror det på att jag -Tootsie - håller i en pysselträff - Uppysslingen -just den dagen och då meddelar vi vinnaren så snart vi hinner.)

1 & 2. Rimna

Jag har gjort två bidrag till månadsutmaningen. Allt material som jag använt kom med sponsorpaketet, endast stämplarna har lagts till.







3. Twister

Här kommer mitt kort som jag har gjort av det fina sponsorpaketet, Jag har använt mig av 3 papper, blommor och dekorationer från paketet, har lagt till en hänglastämpel, lite myror och text...





***
(in english)

Company of the Month of May is Collage Scrapbooks - an online store in Sweden. They choosed to sponsor some of the team members with a variaty of scrap stuff.

Challenge of the Month is to make a card - just one! - with the theme picnic! As usual you upload in our gallery but the card has to be a new card, made for this challenge alone! If we find out that the card is in more than one challenge we will exclude it from this challenge.
You have til sunday may 25th and the winner will be announced here in the blog aswell as in the forum on saturday may 31st (if I - Tootsie - remember it because I am holding an event that very same day).

Looking forward to see you picnic-cards =0)

Inga kommentarer: