KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


onsdag 14 maj 2008

V 20 Onsdag - Skissutmaning

*** English version at the bottom of this publication! ***

Idag blir det en skiss som vi vill inspirera med. Det är twister som har ritat denna skiss. Om du vill vara med i utmaningen laddar du upp ditt kort i vårat galleri under mappen "v 20 skiss".

En skiss kan man använda som den är rakt av. Men man kan också vrida på den åt olika håll så får man ju fyra skisser av en.

Ja här kommer skissen då.



Teamets alster:

1. twister
Här kommer mitt kort blev ett konfirmationskort utan stämpel, så den kunde gå under måndagen också hehehe. Har använt mig av tre olika papper och det ena har jag använt på båda sidorna. Sen lite glitterband och ett litet hänge i form av ett kors. Har dekorerat insidan med en psalmvers. Det är inte alltid så lätt att göra en skiss och sen följa den men jag är ändå nöjd.



2. Wih
Papper och blomma från Prima Marketing, knappar från Foof-a-la. Stämpel från hÄnglar, motivet målat med promarkers och mcp-teknik.



3. Lilla Anna
Jag följde skissen ganska exakt tror jag. Texten placerade jag tillsammans med dekorationen i ett hörn dock. Bandet var jag tvungen att lägga till för balansens skull på nåt sätt.



4. fruSolli
Jag tänkte hurra när jag såg skissen. Underbart att få leka med mina nya spellbinder dies!


5. AnnaJulie
Min tolkning av skissen; stämpelmotivet målat med distresser, som alltid =) bokstäverna är utstansade med Quickqutz Moxie. Dekoration i självhäftande filt och brads i kanterna.


***(in english)***

Today we want to inspire you all with a sketch. It is twiser who has drawn the sketch.
Show us your card by uploading it in our gallery in the map "V 20 Sketch".
A sketch you can use like it is or rotate it so that you get four sketches from one.

Inga kommentarer: