KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


torsdag 24 september 2009

Mer felstämplat!

Även designteamet har tagit sig an sina felstämplade motiv!

Petra/Peu:

Ett kort i storleken 10x10 cm blev till av en bit felstämplad cardstock.
Under blomman finns ett misslyckat stämpelmotiv som nu helt döljs av
den nya dekorationen. Släng ingenting go vänner, allt går att använda
till någonting!



Fialisan:

Efter en djupdykning bland mitt utstämplade hittade jag lite som blivit lite fel. Ett motiv jag hade var fint stämplat från början men när jag lämnade rummet tog min son distresserna och skulle bättra på lite, med outspädd distress. Blev ganska svart... Så jag sköljde med vatten på, såklart blev allt pannkaka, men kvar låg ändå det som var resultatet.



Så nu tog jag min chans att göra något av det. Jag klippte bort det mesta, så bara dörren och muren blev kvar. Sedan hade jag även ett ojämt stämplat textjulmotiv, som jag stansade ur med cirkelpunch och använde som cirkel till "55". De andra stämplade motiven fanns också i lådan, dock var de inte felstämplade :-)



Har du gjort något med dina felstämplade motiv? Visa oss genom att ladda upp i din blogg och sedan komma tillbaka hit och göra en kommentar med länken till ditt alster.

Inga kommentarer: