KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


tisdag 30 mars 2010

Ännu mer påskkort

Vi fortsätter med vår påskinspiration och här kommer dagens dos!

Elisabet:
I år har jag bara gjort 2 påskkort, och jag tror inte att det blir fler heller, faktiskt. Korten påminner mycket om varandra, stämpeln är från Magnolia (tror jag iaf?!), och papper har jag tagit i spillbitslådan. Sen lite blommor (såklart!), dew drops och band.




Nita:
Här kommer ett tältkort jag gjort, färglade stämpeln från Bildmålarna med promarkers och skar ut en oval på framsidan och gjorde hål och trädde i lite floss så att stämpelmotivet hänger fritt där, dekorerade med blommor i rosa o grönt för att matcha bakgrundspappret från Basic Grey. Pearlmaker i blommornas mitt och bokstavsthickers, vips så var kortet färdigt *S*



Har du hunnit skicka dina påskkort än? Eller du håller fortfarande på att göra dina påskkort?

Inga kommentarer: