KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


söndag 4 juli 2010

Best of DesignAnnique

Här kommer en kavalkad av mina egna favoriter bland de jag gjort under mina drygt 3 år som DT-medlem här på Kort i Fokus. De kommer huller om buller och utan inbördes ordning.

Först ut är ett påskkort från 2008, där jag fortfarande är barnsligt förtjust i morötterna på tagsen :)


Sen ett julkort (som man kan skicka när som helst under vintern och inte bara som julkort!), också det från 2008. Jag har gjort fler på samma sätt, ett mönstrat papper, några brads eller blingstenar och en vacker textstämpel, och det är och förblir en favorit.


Sommaren 2009 gjorde jag det här somriga kortet, och det är också en favorit, jag gillar att motivet är så i fokus.


Ett lite busigare kort, också det från 2009. Det gjorde jag när jag packade små kort-kit och hade med mig.


Ett lite manligare kort, även det från 2009.


Och så ett av mina första julkort för Kort i Fokus, från 2008.


Den hoppiga bäverharen kommer från 2008.


Och så ett mer nutida kort, för det är jag fortfarande mycket nöjd med. Det här är ett av de sista korten jag gjorde till Kort i Fokus, det blev inte så många under det sista året eftersom jag i mångt och mycket koncentrerade mig på att sköta bloggen. Men ett och annat kort hann jag med, och det här var ett av dem!


Ännu ett av de lite äldre korten, från början av 2008. Det var första gången jag provade MCP-tekniken och blev förälskad direkt, jag tyckte så mycket om den mjuka effekten pennorna ger.


Sista kortet ut är även det från 2008, mitt mest produktiva år hos Kort i Fokus.


Det finns många fler kort jag skulle kunna visa upp, men någonstans var jag tvungen att dra strecket, och det här är mina 10 favoriter i just denna stund. En annan dag kanske jag hade valt annorlunda, så ta och kika runt i bloggen bland de gamla inläggen så kanske du hittar just dina favoriter!

Till sist vill jag passa på att säga tack för den här tiden, till så väl min DT-mamma och mina DT-kollegor som till dig, kära läsare! Jag hoppas du har haft trevligt i vårt sällskap och att vi ses där ute i sajberspejs!

Inga kommentarer: