KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


torsdag 3 januari 2008

Anna / Lilla Anna

Nu är det dags att presentera Anna/Lilla Anna.
***
It´s time to present Anna/Lilla Anna.
----------
Anna/Lilla Anna

Jag heter Anna Jansson och är 28 år. Jag bor i Karlstad tillsammans med min man Patrik och våra två katter Mozart och Sally.
Jag har hållt på med papperspyssel i drygt ett år. Jag gillar både att göra kort och att scrappa. Förr höll jag på en del med smycken och så stickar jag lite grann också. När jag gör kort så använder jag oftast ganska söta motiv som jag färglägger med distresser och jag fullkomligt älskar mönstrade papper och blomdekorationer.
Till vardags så jobbar jag som ma/no-lärare på ett högstadium i Forshaga, två mil norr om Karlstad. Det är jättekul och jättejobbigt.
Och min fritid ägnar jag åt pyssel enbart, finns det nåt annat? Jag har en blogg: Lilla Anna Pysslar



My name is Anna Jansson and I´m 28 years old. I live in Karlstad with my husband Patrik and our two cats Mozart and Sally.
I've been interested in papercrafts for little over a year. I like to make cards and scrapbook aswell.
Before I started with papercrafts I used to make jewlery. I also knit occationaly. When I make cards I often use cute motifes and I color them with distress ink refills most of the time.
And I absolutly love patterned paper and flower embellishments. I work as a math- and science teacher in Forshaga, twenty kilometers from Karlstad. It is very much fun but also very hard work.
And in my spare times I don´t do enything else than crafts, is there anything else? Check out my blog: Lilla Anna Pysslar

Inga kommentarer: