KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


onsdag 13 februari 2008

Skiss v.7

Dags för skissutmaningen vecka 7 och dagens skiss är ritad utav Monika/Pingvinmamman.

Vrid och vänd skissen precis som du vill. Men det ska synas att det är den här skissen som du inspirerats av. Ditt/dina bidrag laddar du upp i vårt galleri som vanligt och det spelar ingen roll när du gör utmaningen då vi inte har något sista datum på våra veckoutmaningar.

***
Todays sketch is made by Monika/Pingvinmamman. Twist and turn the sketch as you please, but it shall be clear that it is this sketch you got inspired by. As usual you upload your card/cards in our gallery.
***

Skissen:


Teamets alster:

1. Pingvinmamman

Inspirationen till det här kortet kom i första hand av ett av banden jag fick till januari månadsutmaning. Detta i kombination med alla hjrtans dag resulterade i ett litet alla hjärtans dags-kort.



2. Nita

När jag såg denna skiss tänkte jag genast på ett lite flickigt kort i pastellfärger. Mycket härlig skiss som jag kommer använda många gånger;-) Använde mina promarkerpennor för att färglägga stämpelmotivet. Gjorde ovalerna med min shapecutter plus.



3. NetteR

Hittade en pappersram som var oval i mitten. Med sportlov i antågande runt om i landet kunde jag inte motstå att använda de glada kälkåkande barnen.



4. Twister

Ett lite gulligt kort att ge närsomhelst! Blev två små söta katter, lite band och hjärtan...



Inga kommentarer: