KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


onsdag 11 juni 2008

V. 24 Onsdag - Skissutmaning

*** English version at the bottom of this publication ***

Idag bjuder vi på en skissutmaning och denna gången är det Wih som gjort skissen.
Inspireras av skissen, mycket eller bara lite grann och ladda upp ditt kort i galleriet.
Här har vi skissen
Teamets alster:
1. Wih
Själv hoppade jag över bandet på mitt... det blev så fullt. Stämpel från Penny Black, färglagd med promarkers och mcp-teknik. Mönstrat papper från Urban Lily - Rockstar. Chipboardbokstäver från Heidi Swapp.
Jag valde att lägga till ett papper med vågad kant istället för att ha vågad kant runt motivet. Stämpelmotivet är målat med distresser och texten är gjord med rubons.
Här är mitt bidrag till onsdagens utmaning. Stämpeln är från månadens sponsor; Forma. Deras textstämplar är så himla fina. I övrigt har jag bara använt olika papper. Klippt och klistrat och distressat alla kanter.

Ett enkelt tack kort med en fjäril.

*** In English***
Today we have a sketch challenge for you. It is Wih that has made the sketch. Get inspired and publish your card in the gallery.

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej! Jag får inte fram albumet för den här utmaningen när jag ska ladda upp min bild. Hur gör jag då?

Anonym sa...

Har ju glömt att lämna en kommentar... Jag har i alla fall använt den fina skissen till ett kort, finns i galleriet och min blogg http://smamirakel.blogg.se/2008/august/hej-kompis.html