KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


fredag 15 augusti 2008

v.33 Fredag - Produkt

*** English version at the bottom of this publication! ***

Veckans sista utmaning är en produktutmaning där vi vill se följande saker på ditt kort:

1 st band
2 st mönstrade papper
3 st knappar
4 st brads
5 st blommor

Utöver detta får man lägga till mer om man vill MEN ovan nämnda saker måste finnas med.
Du får göra fler än ett bidrag till våra veckoutmaningar och du laddar upp ditt/dina kort i vårt galleri.

Här kommer teamets alster:

1. Nita

Jag hade svårt att få ihop det här kortet men till slut gick det hjälpligt;-) Jag använde ett extra band (ett smalt orange band ovanpå det breda gula) och la till vit liquid pearl i blommornas mitt. Gillar färgglada kort just nu;-)




2. Pixelit

På mitt kort är det 1 grönt band på vänster sida, 2 mönsterpapper (där det står celebration är från ett mönsterpapper och sen är det själva bakgrundspapperet också) 3 gröna knappar, 4 st brads varav 2 st brads på stämpelmotivet (som är rosen från cofm) och 2 på vardera blomma i mitten,5 st blommor (+3 till). Stickles på rosen, glittrar jättefint!



3. Sayurii

Så här blev mitt produktutmaningskort! Jag har endast lagt till floss, thickers och stickles. Till kortet har jag letat friskt bland gömmorna! Olika knappar, tre olika blomflaskor och en gammal bandsnutt fick komma med på mitt kort som jag tycker har både sommar och höstkänsla!



4. Marja

Jag har valt att använda det som stod av produkterna varken mer eller mindre.Kändes mer utmanande då. Det jag har lagt till är cardstocken och det stämplade motivet. Ett band använde jag bakom blommorna för att bilda blad, de mönstrade papprena är det röda som fått bilda bakgrund och det blå som fick bli "button tab". De 3 knapparna passade bra på dessa. 4 brads till Färgerna har ballongerna fått bestämma!



***
(in english)

Todays challenge is a product challenge. We want to see the following products on your card:

1 ribbon
2 patterned paper
3 buttons
4 brads
5 flowers

You may apply other itens of your choice, BUT the items above have to be on the card.
You can participate with more than on cards in our weekly challenges and you upload your work in our gallery.

Inga kommentarer: