KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


söndag 19 oktober 2008

V 43 Häftklamrar

*** English version at the bottom of this publication! ***

Den här måndagen utmanar vi er att använda HÄFTKLAMRAR på era kort!

1. Astra

Har använt hÄnglardraken som jag målat med Promarkers och sedan har jag försökt hålla mig till det turkosa men bröt av med rött...jag använde klamrarna till att göra kortet lite tuffare, hade bara vanliga klamrar hemma men röda hade gjort sig mycket bättre eller hur? :-)



2. DesignAnnique

Mitt kort blev ett julkort med häftklamrar här och var. Jag använde dem som dekoration vid stämplemotivet, för att fästa biljetten och för att fästa blommorna. Häftklamrar är ett kul material som lätt ger det där lilla extra till ett kort.



3. Fialisan

Här är mina kort, Grattis stämplat med magnetstämplar och rutan är av okänt märke. Här är tänkt att den firades födelsedagsålder ska stå. Lite punchinella och retroflower samt fernlöv och fasthäftat med klamrar.



Ett till kort, likadant fast andra färger...



Ladda upp ditt kort i vårt galleri - vi längtar efter att få se just din variant!

*** English version! ***
The challenge of today is to use staples on your cards.
We'd like to se your card in the gallery!

Inga kommentarer: