KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


onsdag 5 augusti 2009

Vinnaren i förra månadens utlottning

Förra månaden frågade vi efter era bästa semestertips, och bland de som tipsade oss lottar vi ut ett kortmakeripaket från Apidae/Sykompaniet. Nu har en vinnare dragits med hjälp av random.org och vinnaren är...




***drumrolls***

Maria R!

Maria gav oss det här tipset:

************************************************************************
Maria R sa...

Jag stämplar upp motiv och tar med mig mina färger i husvagnen, både sommar som vinter. Har även en pärm som åker med där jag sparar all inspiration jag skrivit ut från nätet, kollar in detaljer och bara njuter av att sitta ute i solen.

*************************************************************************


Stort grattis från oss alla!

Maila din adress till oss på kif.sponsring@gmail.com så kommer ditt pris i brevlådan inom kort!


Inga kommentarer: