KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


torsdag 22 april 2010

Mera djupgrävning!

Petra/Peu i designteamet grävde också bland sina gamla saker, och det här dök upp:

Jag har plockat fram ett papper som jag fick när jag handlade i en butik en gång. Det är jättefint men har legat länge för jag visste inte hur jag skulle använda det. Det mönstrade papperet har utstansade löv och var enligt mej svåranvändbart. Nu satte jag brun cardstock bakom papperet och letade upp en bild som jag köpt för ett tag sen o inte visste vad jag skulle göra med den. Spetsen har jag limmat bakom bilden. Adornint-bokstäver. Nja, det blev väl inte så tokigt, det är mer att jag är ovan vid att göra den här typen av kort.

Inga kommentarer: