KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


torsdag 1 juli 2010

Tack och Farväl

Så var det då dags för oss på Kort i Fokus att säga tack och farväl till er alla kortmakare som följt oss sedan vi startade i april 2007. Det känns vemodigt, sorgligt men samtidigt helt okej. Mycket har hänt om och med oss i designteamet och grundarna av KiF.

Men följ oss gärna ett litet tag till för under juli månad så kommer vi i teamet att visa våra 10 bästa alster genom vår 'karriär' i KiF :), med start imorgon den 2:a juli.
Vi ska även presentera den allra sista månadsutmaningsvinnaren under juli månad.

Vi hoppas innerligt att vi under dessa år - från april i 2007 fram till... ja, juni 2010 - bidragit med inspiration och i viss mån även utveckling i ert kortmakeri. Och förhoppningsvis så syns vi mellan varven inne på de olika forumena, privata bloggar och kanske till och med IRL på träffar och mässor.

Med små tårar rinnande nerför kinderna säger jag och mitt underbara team

Tack & Farväl
Scrappa lungt!

/Maria - KiF DT-mamma

3 kommentarer:

Cina99 sa...

Men... så lessamt :(

Ni kommer att bli saknade!!!

Eva J sa...

Så tråkigt, jag kommer att sakna att kunna hoppa in och titta på all den fina inspirationen. Ni var en av de första bloggarna jag hittade till när jag började med scrapping. Tusen tusen tack.
Kramar Eva

Cath. sa...

Jag vill också säga ett stort och innerligt varmt tack för all inspiration och bra tips jag har hittat hos er. Det har varit guld värt under min första tid som kortmakare men hel atiden har jag gärna återkommit.
Kram på er, vi ses ju på övriga ställen!