KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


torsdag 22 maj 2008

Collage Scrapbooks

Du glömmer väl inte bort att vi har en Månadsutmaning med Picknick-tema på gång? Denna månads sponsras vi av Collage Scrapbooks. Läs mer om tävlingen här.

Lite inspiration från Pingvinmamman:

Jag fick inspirationen direkt när jag öppnade paketet. Jag har använt "pluttarna" som satt kvar i de utstansade hålen på det gröna pappret till att dekorera den vita kanten. Har valt att göra ett kort för en romantisk picknick för två som menyn också visar. På de tre hängena vid bandet står det picnic for two. Jag har valt att använda det rutiga bandet som basfokus då det för mina tankar till en klassisk picknickduk. Tillagt på kortet ur eget förråd är tre röda plastpärlehalvor och själva menyn.



***
(in english)

You haven´t forgotten about oru Challenge of the Month with Picnic-theme have you? This month we are sponsored by Collage Scrapbooks. Read more about the challenge here.
Inspirationcard made by Pingvinmamman.

Inga kommentarer: