KiF Nyheter

Under våren 2010 valde KiF-mammorna Maria/Tootsie och Annica/DesignAnnique att det var dags att lägga ner Kort i Fokus. Under juli månad 2010 avslutar vi KiF-bloggen (och forumet) genom att låta designteamet visa sina 10 bästa alster från sin tid som dt för Kif.

/KiF-mammorna


söndag 30 november 2008

Sista påminnelsen för den här månaden!

*** English version at the bottom of this publication! ***

Idag är sista chansen att vara med i månadens utmaning - läs mer här.

Och här kommer lite sistaminuten-inspiration från vårt designteam!

1. Pippin

Här har jag gjort julblomman själv, bladen är stansade med en fernstans. Bilderna är från en korttidning, bakgrundspappret torrembossat med Fiskars struktrurplatta på guldpapper.



2. DesignAnnique

Jag börjar bli lite less på att göra julkort så jag passade på att göra ett romantiskt kort i rosa och grönt. Hjärtat har jag nålfiltat själv, jag fäste det med både en liten klick lim och en brad för att den ska sitta kvar ordentligt.



Visa oss ditt kort i vårt galleri! Det finns ett fint pris från Scrapparazzi att vinna så passa på att skapa ditt kort idag. Som vanligt under månadsutmaningarna får du endast bidra med ett kort och det får inte vara med i någon annan tävling. Sista dag att ladda upp ditt bidrag är i kväll, söndagen den 30/11.

***(in english)***

Please let us see what decorations of your own you do - upload your card in our gallery! As usual you can only enter with one card and the card can not be submitted for any other contest. Last day to upload your card will be tonight, Sunday 30th of November.

Inga kommentarer: